fbpx

Despre Landing Pages

Despre Landing Pages

Landing page, sau pagina de destinatie,  este pagina din site unde ajunge  utilizatorul atunci cand acceseaza anunturile aferente acelui site ori linkurile din alte website-uri care conduc catre site-ul respectiv.

Landing page inseamna Home page?

Nu. Exista multe diferente.

Poate fi si home page-ul in anumite situatii,  dar de dorit si recomandat de catre specialistii in marketing este ca cele doua sa fie distincte.

Sa vedem de ce si care sunt avantajele de care putem beneficia atunci cand avem un landing page separat, bine realizat.

Landing page este o pagina pe care cumparatorul ajunge dand click pe un anunt, deoarece il intereseaza un produs descris acolo. Deci pagina pe care ajunge trebuie sa fie in primul rand o pagina centrata pe acel produs care este promovat in respectivul anuntul publicitar.

Astfel sunt influentate in mod direct conversiile. Ca efect secundar, creste popularitatea brandului in cazul in care acesta este evidentiat corespunzator  impreuna cu produsul.

Exista numeroase templaturi in baza carora se construiesc paginile de destinatie.

In functie de obiectivele afacerii si de ceea ce dorim sa obtinem – un ROI mai mare, cresterea credibilitatii brandului, mai mult trafic – putem alege cel mai avantajos format.

Practic, un landing page te conduce, inca de la prima vizita pe un site, catre o specificitate a informatiei mai mare decat o face un home page.

Acest fapt este benefic  inclusiv in promovarea pe internet, fiindca motoarele de cautare gasesc aici cuvintele cheie specifice unui produs sau unei anumite game de produse si acorda prioritate in afisarea la cautare.

Ce obtinem cu ajutorul acestor pagini de destinatie:

  1. In primul rand un raspuns / un lead / o actiune directa in pagina. In acest scop landing page-ul va contine butoane proeminente si vizibile de call-to-action, aferente anumitor actiuni pe care dorim ca utilizatorul sa le intreprinda: sa ceara o oferta, sa descarce o brosura, sa faca o programare si multe altele. Produsele ori serviciile oferite se evidentiaza intr-un anumit fel, alaturi bineinteles de ofertele speciale si eventualele promotii.
  2. Pagina de destinatie trebuie astfel conceputa incat sa angajeze diferite tipuri de audienta. Urmarile sunt: va scadea bounce rate, va creste valoarea evenimentului sau produsului promovat, va creste rata de revenire pe site. Contine pagina de destinatie imagini care se adreseaza mai multor categorii de cumparatori? Carei categorii ne adresam cu precadere atunci cand descriem produsul, care sunt elementele pe care le vom plasa in zona de vizibilitate maxima a paginii?
  3. Sa evidentiem cat mai clar brandul promovat si mesajul pe care dorim sa il transmitem catre public. Explica pagina noastra de destinatie cine suntem, ce oferim, prin ce suntem diferiti?
  4. Sectiunea FAQ , este la fel de importanta pentru un landing page. Diferitele tipuri de audienta au nevoie de informatie prezentata diferit pentru o intelegere optima a produsului pe care il oferim. Aceasta sectiune vine in intampinarea clientilor cu un plus de informatii, poate chiar cu o sub-sectiune speciala “new to company”.
  5. Cross – sell. Pe o pagina de destinatie se pot face recomandari de produse asemanatoare celor deja evidentiate, recomandari de produse marcate cu “best selling” si variantele pot continua.
  6. Si nu in ultimul rand, testimonialele. Pagina de destinatie va demonstra, prin intermediul testimonialelor, ca produsul noastru este unul de calitate si ne va aduce in acest fel increderea cumparatorilor.

Optimizarea SEO pentru Landing Pages ( Landing Pages Optimisation) este o alta etapa importanta despre care vom vorbi in alt articol. Tot acolo vom explica notiunea de “storyboarding”si cum se amplaseaza anumite elemente in pagina pentru a imbunatati semnificativ interactiunea vizitatorilor cu website-ul. Viteza de incarcare a paginii de destinatie, responsivitatea si alte detalii tehnice sunt elemente care contribuie si sustin partea de design si creatie.

WebDesignersAlley iti creeaza si iti livreaza landing pages gata optimizate SEO, concepute astfel incat sa beneficiezi de un numar cat mai mare de conversii si de o rata crescuta de revenire a clientilor pe site..