fbpx

Studiu de caz – ULTRALASE

Studiu de caz - ULTRALASE

Site: www.ultralase.com

ULTRALASE este una dintre cele mai mari companii de tratamente si chirurgie laser pentru ochi.

Face parte din grupul EYE HOSPITALS GROUP LIMITED alaturi de compania OPTIMAX LASER EYE SURGERY.

Compania ULTRALASE Ltd.  a fost infiintata in anul ianuarie 1991 iar prima clinica de tratament a fost deschisa in acelasi an in cadrul Clatterbridge Hospital, Chester. Deschiderea acestei clinici marcheaza inceputul unei noi etape in tratamentul problemelor oftalmologice, ea fiind prima clinica de chirurgie laser  infiintata in U.K

Urmeaza o perioada de dezvoltare spectaculoasa –  in prezent ULTRALASE dispunand de un lant de 31 de clinici deschise in diferite locatii din Anglia, inclusiv la Londra si Cardiff.

Anul 2012 a fost anul achizitionarii companiei de catre Russell Ambrose, un an de profunde schimbari care au culminat cu infiintarea in 2013 a ULTRALASE Eye Clinics Limited ca parte a grupului Eye Hospitals Group Limited.

Dezvoltarea companiei ULTRALASE a fost sustinuta de o promovare adecvata pe internet, fara de care nu ar fi fost posibila informarea publicului larg asupra noilor proceduri si tratamente oftalmologice puse la dispozitie in cadrul clinicilor de specialitate.

Sa urmarim impreuna pagina de Home a site-ului ULTRALASE, o pagina de exceptie prin modul de imbinare al elementelor de continut cu cele vizuale si cu cele de lead generation:

  1. Slider-ul – cu defilare de tip carusel – prezinta fotografii reprezentative, de rezolutie mare, precum si elemente bold typography. Grafica are ca scop evidentierea brandului si a mesajului companiei catre client. Slider-ul ULTRALASE ofera posibilitatea de accesare directa a serviciului de programari, a listei cu tarife permitand totodata accesul utilizatorului  la o zona de prezentare cu mai multe informatii utile. Numarul de telefon apare mentionat atat pe slider cat si in dreapta sus. De asemenea, utilizatorul poate cere sa fie sunat: “Request a call back here”.
  2. Zona din stanga – sus a paginii: este zona de call-to-action. Invita vizitatorul sa isi comunice datele de contact, culege in acelasi timp informatii asupra sursei care l-a directionat catre site-ul ULTRALASE si preia mesajul vizitatorului identificand ce nevoi are acesta. De remarcat la zona de call-to-action amplasarea in pagina – are ca scop realizarea un numar cat mai mare de conversii deoarece in partea din stanga sus vizibilitatea este foarte buna.
  3. Sub slider sunt evidentiate  – cu verde – trei zone de interes: prima zona „COST”- readuce in atentia vizitatorului tarifele, a doua zona“Book” – ofera posibilitatea de a face imediat programare on-line. Cea de a treia zona „SUITABILITY”are in vedere stabilirea eligibilitatii – „I am suitable for eye laser treatment?”. Sunt oferite o serie de informatii utile care contribuie la motivarea logica a deciziei de a face o programare.
  4. Zona de testimoniale: amplasata strategic sub zonele de BOOK si COST, transmite mesaje care sustin emotional deciziile vizitatorului. ULTRALASE beneficiaza in plus de recomandarea Trustpilot, ca terta parte garanta – fapt evidentiat tot in zona de testimoniale. De altfel, asa cum se va constata in cele ce urmeaza, pagina de home a site-ului are doua zone de testimoniale.
  5. Zona urmatoare „FIXED PRICES” si „LASER ISN’T ALL WE DO…” –  …intr-o piata concurentiala diferentierea si pozitionarea ofertei de produse si servicii este absolut necesara.
  6. Dar …cine este ULTRALASE?  ULTRALASE este o autoritate in domeniu, o companie cu 26 de ani de experienta. Sunt evidentiate realizarile companiei, este prezentat istoricul acesteia, faptul ca apartine unui grup. Vizitatorului ii sunt oferite date, fapte concrete, cifre – toate menite sa il sustina si sa il motiveze in luarea deciziei.
  7. Catre finalul paginii alt call-to-action: “Book your free consultation”- asociat cu o imagine optimista si alte testimoniale. Interactiunea cu aceasta zona din site motiveaza – din nou! -emotional vizitatorii sa opteze pentru alegerea serviciilor Ultralase.
  8. Pagina de home se incheie cu zona „SAFETY and MYTHS” – ea abordeaza temerile utilizatorului din perspectiva riscurilor la care acestia sunt expusi in urma unei interventii laser la ochi. Este important de luat in calcul cum actioneaza anumite emotii la nivelul creierului cumparatorului fiindca, odata temerile lamurite si inlaturate, decizia este ca si luata ( bineinteles, daca a fost in prealabil motivata corect si din punct de vedere logic).

In concluzie, site-ul ULTRALASE poate fi o excelenta sursa de inspiratie pentru oricine doreste un site atractiv si functional, un site pe care clientii sa revina cu placere, un site care sa vanda si sa contribuie astfel la cresterea profiturilor companiei.