Dezvolta-ti Afacerea prin campanii PPC
Campanii Google Ads si Promovare Facebook
Campanii Google Ads
Campanii Google Ads pentru reteaua de Search si pentru reteaua de Display. Profita acum de toate facilitatile pentru a te pune in legatura cu clientii tai.
Promovare Facebook
Promovare Facebook Ads prin desfasurarea de campanii PPC pe obiective, segmentate pentru o audienta aleasa si cu tintirea directa a unor rezultate specifice.
Campanii Instagram
Campanii Instagram care clientilor tai o experienta inedita. Creste-ti vanzarile cu reclame in Stories, reclame video, reclame carusel, si alte tipuri de reclame.
Avantajele unei Campanii PPC (Pay-per-Click)
Targhetare Audienta
Atat in promovarea Google cat si in promovarea Facebook este permisa targhetarea audientei. Acest fapt conduce la optimizarea costului pe conversie si implicit la cresterea profitului afacerii tale.
vizibilitate imediata
Odata aprobate campaniile PPC fie ca este promovare Google fie ca este promovare Facebook, anunturile vor fi afisate imediat. Astfel, afacerea ta va fi la numai un click distanta de toti cei interesati in produsele tale.
rezultate masurabile
Campaniile PPC au rezultate masurabile si se pot urmari in timp real fiind integrate cu interfata Data Studio. In functie de valorile KPI obtinuti, se fac optimizari periodice care sa duca la obtinerea unor rezultate si mai bune.
Buget fix
Pentru orice tip de promovare Google sau Facebook poti aloca un buget fix, atat cat vrei sa investesti. Insa trebuie sa ai in vedere ca dupa epuizarea acestuia anuntul nu se mai afiseaza in ziua respectiva.
Adaptabilitate
Orice componenta creativa a campaniei PPC se poate modifica. In functie de rezultatele obtinute. Optimizareapromovarii Google sau a promovarii Facebook va creste conversiile obtinute.
ROI Mare
Rentabilitatea (Return on Investment) este cel mai important indicator care reflecta randamentul investitiei. In cazul campaniilor PPC, un ROI mare inseamna o campanie care iti aduce castiguri mari.
Promovare Facebook
Campanii Facebook Ads
1. Campanii Facebook Ads cu obiectiv trafic
Poti derula o campanie – promovare Facebook – cu obiectiv trafic pe site, trafic catre o aplicatie pe care doresti ca utilizatorii sa o descarce, trafic catre un apel sau o conversatie prin Messenger sau obiectiv trafic in magazin astfel incat sa incurajezi vizitele in magazinele tale fizice. Selectezi unde vrei sa ajunga traficul. Atat Facebook cat si Instagram accepta obiectivul trafic, iar ca si format de reclame poti alege: fotografie, video, carusel si colectie.


2. Campanii Facebook Ads pentru reclame video
Folosind acest tip de campanii poti sa iti prezinti serviciile sau produsele intr-un clip video. Poti prezenta functii unice sau spune povestea produdului. Mesajul transmis trebuie sa fie cat mai clar si mai simplu iar din reclama nu trebuie sa lipseasca indemnul la actiune. Reclamele video pot fi pozitionate pe Facebook, Instagram, Audience Network si Messenger. Permit selectarea mai multor obiective in functie de ce rezultat doresti sa obtii. Este o promovare Facebook care aduce, in general, multi clienti.
3. Campanii Facebook Ads pentru brand awareness
Atunci cand vrei sa iti faci cunoscuta afacerea si sa-i cresti notorietatea, cele mai indicate sunt campaniile pentru brand.
In functie de ce rezultat vrei sa obtii, campania poate avea ca obiectiv vizibilitatea marcii tale, aceasta insemnand ca reclamele vor fi afisate persoanelor care prezinta cele mai multe sanse sa si le aminteasca sau impact, unde numarul de persoane care iti vad reclama este maximizat.
Se pot face setari specifice care controleaza frecventa afisarilor catre o persoana. Atat impactul cat si afisarile se pot optimiza pe intreaga durata a campaniilor de promovare Facebook Ads.


4. Campanii Facebook Ads pentru generare de clienti potentiali (lead)
Folosind acest tip de reclame poti sa gasesti persoane interesate in produsele tale si sa le colectezi informatiile. Facebook permite folosirea unui Formular Instant care permite colectarea numelui, adresei de mail, a numarului de telefon si altele.
Reclamele pentru lead-uri vor aparea in sectiunile Noutati pe Facebook, Fcebook Stories, Articole Instant, pe Marketplace, In fluxul Instagram si in Instagram Stories. Formularele pot fi conectate la MailChimp, SalesForce sau orice alt sistem CMR care iti va permite apoi organizarea si utilizarea lor intr-un mod eficient. Acest tip de promovare Facebook este printre cele mai eficace in colectarea de date de la potentialii tai clienti.
5. Campanii Facebook Ads automatizate
Automatizarea se face in baza unui feed de produse, folosind pixelii Facebook pentru a inregistra experienta userilor pe site precum si pentru monitorizarea interactiunilor acestora cu butoanele importante din site, cum ar fi adauga la favorite, adauga in cos, buton de contact si altele. Urmarind specificul acestor interactiuni se pot include in politica de promovare pe Facebook strategii specifice personalizate, de exemplu upselling, cross-selling, remarketing.

Vrei sa faci cunoscuta povestea brandului tau?
Campanii Instagram Ads
Promoveaza-te prin campanii INSTAGRAM
Platforma Instagram este una dintre cele mai utilizate retele sociale din ultimii trei ani, ea situandu-se practic la confluenta dintre comunitate, creativitate si produse sau servicii propuse. Ce servicii Instagram iti oferim:
- creare si promovare pagina de Instagram
- redactare si publicare de postari periodice
- crearea de campanii Instagram Ads (Stories Ads, Video Ads, Collection Ads, Photo Ads, Carusel Ads, Ads in Explore)

Promovare Google Ads
Campanii Google Ads
1. Promovare GOOGLE SEARCH
In cazul campaniilor Google Ads, afisarea anunturilor se face atunci cand clientii cauta produse sau servicii similare cu cele pe care le oferi. Acestia tasteaza numele produsului in caseta de search (cuvantul cheie) si ca urmare le va aparea reclama ta.
Vei plati numai atunci cand userul face click pe anunt, pe o extensie a anuntului sau pe numarul de telefon afisat. Pentru acest tip de servicii Google Ads ofera solutii bazate pe inteligenta artificiala cum sunt Dynamic Search Ads si Remarketinh Lists.
Dynamic Search Ads sunt ideale pentru site-urile cu multe pagini si produse al caror continut nu se schimba intervale mari de timp.
Remarketing Lists for Search Ads iti ofera posibilitatea de personalizare a anunturilor, pentru useri care au interactionat deja cu site-ul tau.


2. Promovare GOOGLE DISPLAY
Campaniile Google Ads desfasurate in reteaua de display sunt practic anunturi imagine, sau imagine si text, bannere atractive care li se afiseaza clientilor atunci cand acestia navigheaza pe diverse site-uri sau aplicatii.
Promovarea in reteaua de display reprezinta o excelenta posibilitate de extindere fata de reteaua de search si permite crearea de campanii de remarketing pentru acei useri care au interactionat deja cu produsele tale. Specialistii nostri iti stau la dispozitie cu campanii Google Ads Display, care te vor ajuta sa iti cresti vizibilitatea, traficul si numarul de clienti.
